پخش آنلاین
توسط: حامد سلیمان پور
2,644 بازدید
1390/10/23
ساعت:20:30
گوزون آچ منی دانیشدیر گوزوه فدا ابوالفضل
سنه منتظردی قیزلار منه وئر صدا ابوالفضل
-------------
یازولوب اگر چه قانه بو سیاقیله باتیدون
اورگیم قانون بو چولده بئله اشکیاه قاتیدون
اوتوز ایلده گورمه میشدیم من اولاندا سن یاتیدون
بولورم سالوب ایاقدان سنی چوخ یارا ابوالفضل
-------------
یخیلاندا سن آتدان منی سالمیسان گوزوندن
باشین اوسده بیر خبر آل اورگیمده کی سوزومدن
سنی آرتوخ ایسترم من بولوسن ایکی گوزومندن
منه بو بلالی چولده سنیدین رجا ابوالفضل
------------------
دوزولوب بلا خدنقی سینن اوسته دسته دسته
ولب بیر غمون چوخ ائتدی منی زار دلشکسته
یانیوا گلنده تاپدیم ایکی قوللارین یول اوسته
که دوشوبدی تو پراق اوسته هرسی جدا ابوالفضل
----------------
بولورم جهاندا سن سیز داخی ایش یتوب تمامه
یوخ الین دییم الیم دوت کمک ایله بو امامه
اورگینده میلون اولسا آپاریم سنی خیامه
قویا گوزیاشیله قیزلار یاراوا دوا ابوالفضل
------------------
گورورم که قرمزی قان سوزولوب گوزه قاشیندان
نه گوزل حمایت ائتدون بو بلالی قارداشیندان
دئه گوروم دمیر عمودی نئجه وردولار باشیندان
گورورم که مه جمالین بولونوب سوا ابوالفضل
------------------
منه بو بلالی چولده سنیدین سپاه و لشکر
اگر اولماسان خیامه توکولر بو قوم کافر
دویولر حیالی قیزلار باجیوی اسیر ائدللر
آپارار اولاری شامه سپه جفا ابوالفضل
----------------
شرر دل حسینه او وفا سیر آلیشدی
سسین آلدی شهریارین نه گوروی صدا تانیشدی
دیله گلدی زحمتیله نچه کلمه سوز دانیشدی
دئدی چوخ خجالتم من اوتانیر شها ابوالفضل
------------
----------------------
مداح : کربلایی کریم صمدی
سوره بقره آیه 254-251
1402/7/20
تفسیر قطره ای قرآنفَهَزَمُوهُمْ بِإِذْنِ اللَّهِ وَقَتَلَ دَاوُودُ جَالُوتَ وَآتَاهُ اللَّهُ الْمُلْكَ وَالْحِكْمَةَ وَعَلَّمَهُ مِمَّا يَشَاءُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَلَكِنَّ اللَّهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِينَ ﴿۲۵۱﴾ ترجمه : پس آنان را به اذن خدا شكست دادند و...
فضلُ یُتَقَرَّبُ بِه العبدُ اِلی اللهِ بَعدَ المَعرفةِ بِهِ الصلاةٌ وَ برُّ الوَالدینِ وَ تَرکُ الحسِد وَ العُجبِ وَ الفَخر.
برترین چیزی که بنده به وسیله آن به خداوند نزدیک می شود، پس از شناخت خدا نماز و نیکی به پدر و مادر و ترک حسد و خودپسندی و تکبر است.